Доставка і оплата
Доставка
Доставка по Україні здійснюється сервісом компанії ТОВ "Нова пошта".
Деталі кузова ми надсилаємо лише після повної оплати.
Оплата
Ви можете оплатити замовлення одним із способів:
- Онлайн на сайті (Liqpay);
- Переказ на картку
- ПриватБанк 4246 0010 0461 7530
- МоноБанк 5408 8100 4046 4876
- На розрахунковий рахунок
- ПриватБанк UA753052990000026003035017789
- МоноБанк UA653220010000026004330084645
Повернення товарів належної якості:
Ви можете повернути запчастину належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі за таких умов:
- Товар не використовувався, без слідів встановлення та повертається у повній комплектації
- Збережено товарний вигляд запчастини та оригінальної упаковки.
- Упаковка чиста, не розірвана; збережено пломби, ярлики.
- Не наклеєно скотч або інші наклейки, не нанесені написи, що можуть зіпсувати товарний вигляд товару.
Товари що не підлягають поверненню:
- Деталі електрики (свічки, форсунки, лампочки, датчики, комутатори і т.п.) поверненню не підлягають, якщо вже були встановлені.
- Деталі підвіски (амортизатори, пружини, важелі підвіски і т.п.) поверненню не підлягають, якщо вже були встановлені.
- Деталі зчеплення (маховики, комплекти зчеплеплення) поверненню не підлягають, якщо вже були встановлені..
Повернення товарів неналежної якості:
Повернути товар неналежної якості можна за умови дотримання Покупцем наступних вимог:
- Товар відповідає специфікації автомобіля;
- Товар встановлений на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням замовлення-наряду.
- Непрацездатність (дефектність) Товару підтверджено Актом рекламації.
Щоб повернути товари належної та неналежної якості, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом - контакти. Потім надішліть товар за адресою -
м. Київ, вул. Старосільська 1У.
Приємних покупок!